SP goed in de peilingen

1 oktober 2006

SP goed in de peilingen

In de peilingen staat de SP er goed voor; van 14, met uitschieters van wel boven de 20 zetels. In "De Twa Dielen’’ - Dantumadeel en Dongeradeel - behaalden we bij de vorige verkiezingen ongeveer 4,5 % van de stemmen. Dat moet nu toch wel 10 % worden, maar dan moeten we er wel wat voor doen.

We willen met standjes in Damwoude, Dokkum en Zwaagwesteinde gaan staan op een aantal zaterdagen. En we willen proberen de twee gemeentes twee keer te folderen. Dit zijn twee keer twintigduizend folders. Dit kan alleen als flink wat leden en sympathisanten meehelpen.
We willen in groepjes gaan folderen, op zaterdagen of 's avonds, met voor de gezelligheid wat koffie voor of na. Dus meld je aan met familie, vrienden en buren, vele handen maken licht werk. Zeg je ik wil mijn eigen buurt of dorp wel alleen befolderen, ook prima. Wil je meehelpen een stand te bemannen/vrouwen, of heb je nog andere goede ideeën, laat het weten. In de volgende nieuwsbrief en op de website geven we tijd en plaats. Meld je zo spoedig mogelijk aan, dan weten we hoeveel folders we kunnen bestellen.