Debatavond 6 juni over Armoedebestrijding

24 mei 2007

Debatavond 6 juni over Armoedebestrijding

Sadet KarabulutDe collega afdeling SP Opsterland organiseert woensdagavond 6 juni een openbare debatavond in Gorredijk. Thema is de armoedebestrijding. Als spreekster is uitgenodigd Sadet Karabulut, 2e Kamerlid voor de SP. Na Jan Marijnissen en Agnes Kant kreeg zij de meeste voorkeursstemmen voor de SP bij de kamerverkiezingen. De debatavond is vrij toegankelijk.

Sadet Karabulut heeft ervaring in het werken met groepen die in de risicozone zitten: drugsgebruikers, speciaal onderwijs, migranten. In de Kamer heeft ze armoedebestrijding in haar portefeuille.
Een werkgroep van leden van de SP Opsterland heeft zich het afgelopen jaar bezig gehouden met dit thema, en zij zullen verslag doen van hun bevindingen.
Uiteraard is er alle ruimte om in discussie te gaan, met Sadet Karabulut, met de werkgroep, en met elkaar. Wellicht kunnen er zo nieuwe suggesties voor beleid ter tafel komen.
Maatschappelijke organisaties, die in aanraking komen met armoedeproblemen, worden ook uitgenodigd om op deze avond aanwezig te zijn.

U bent van harte welkom op deze openbare debatavond op woensdag 6 juni 2007 bij SP afdeling Opsterland.
De aanvang is om 20.00 uur in De Skâns te Gorredijk.

Interview met Sadet Karabulut

Sadet Karabulut als stemmenkanon 2e Kamer in