Fijne feestdagen en een sociaal 2008

23 december 2007

Fijne feestdagen en een sociaal 2008

SP De Twa Dielen wenst iedereen fijne feestdagen toe. Met name onze actieve leden en vrijwilligers bedankt voor jullie steun de afgelopen periode. Er is veel gebeurd: de SP boekte 1 jaar geleden een grote overwinning en een flinke groei in leden: we zijn de 3e partij van het land geworden. Ook lokaal - in De Twa Dielen - hebben we van ons laten horen, en konden veel acties doorgang vinden. En met succes.

Nogmaals iedereen bedankt voor: jullie ideeen, hulp met folderen, bemannen van de stand, affiches plakken enz. enz. Zonder jullie actieve inzet en gedrevenheid was het niet mogelijk geweest om zo'n actieve afdeling te zijn. Wij als bestuur zijn er trots op dat jullie in onze afdeling steentje bij willen dragen, op wat voor wijze dan ook. We hopen ook in het nieuwe jaar weer op jullie steun te kunnen rekenen, om de SP meer bekendheid te geven in deze regio. Samen met jullie kunnen we werken aan meer menselijke waardigheid, meer gelijkwaardigheid en meer solidariteit in Dantumadeel, Dongeradeel, Ameland en Schiermonnikoog.
Alvast bedankt, prettige kerstdagen en een gezond, voorspoedig, actief en sociaal 2008 !

Bestuur SP De Twa Dielen