SP Nieuwjaarsbijeenkomst 11 januari Dokkum

28 december 2007

SP Nieuwjaarsbijeenkomst 11 januari Dokkum

Op vrijdagavond 11 januari organiseert SP De Twa Dielen een gezellige nieuwjaarsbijeenkomst in Dokkum voor haar leden. Als speciale gast hebben we uitgenodigd mevrouw Lian Veenstra uit Zuidbroek, regiobestuurder in de provincie Groningen. Tevens gaan we het deze avond hebben over de Gemeenteraadsverkiezingen in 2010. Onze leden zijn van harte uitgenodigd, in het Natuurmuseum te Dokkum om 20.00 uur.

Als speciale gast voor deze avond hebben we uitgenodigd mevrouw Lian Veenstra. Zij is verantwoordelijk voor de SP scholing in het noorden van het land. Ook is zij regiobestuurder in de provincie Groningen. Ze gaat het in ieder geval met ons hebben over de scholingsmogelijkheden binnen de SP.
Tevens zullen we het deze avond hebben over de Gemeenteraadsverkiezingen in 2010. Om mee te kunnen doen hebben we in de Gemeenten minimaal 50 leden nodig. In Dongeradeel is dit geen probleem, maar in Dantumadeel zullen we de schouders er nog onder moeten zetten.
Nieuwe bestuursleden, om b.v. het bestuur te kunnen versterken of te vervangen, is een volgend punt op de agenda.
Ook is het wenselijk om genoeg kandidaten te hebben om op de kieslijst te zetten voor de verkiezingen. Dit moeten mensen zijn die loyaal zijn aan de SP en voor haar standpunten. En tevens genoeg ervaring hebben opgedaan binnen de SP, en dus nu al zitting moeten nemen in de SP om in 2010 mee te kunnen doen.

Dit zijn een aantal punten die we 11 januari gaan behandelen. SP-leden zijn van harte welkom om met ons over deze punten van gedachten te wisselen. We hopen dat u met grote getale aanwezig zult zijn, om samen onder het genot van een hapje en een drankje, met ons op het nieuwe jaar te klinken.

Welkom in Dokkum, in het Natuurmuseum, Kleine Oosterstraat 12 om 20.00 uur.