Agnes Kant ook in Buitenpost

17 februari 2008

Agnes Kant ook in Buitenpost

Agnes Kant, kamerlid van de SP, is op tour door Friesland. Naast werkbezoeken zal zij bij collega-afdeling SP Noordoost-Fryslan op donderdag 21 februari een thema-avond over de zorg geven. Deze avond zal plaats vinden in De Schakel te Buitenpost. De marktwerking in de thuiszorg leidt tot grote verslechteringen. Op deze avond kunt u meer informatie krijgen over de zorg, of uw persoonlijke omstandigheden en ervaringen kenbaar maken. Ook Farshad Bashir, het jongste kamerlid ooit in de Tweede Kamer, zal aanwezig zijn. Het belooft een interessante avond te worden. Iedereen is van harte welkom.

Met de wet WMO (Wet Maatschappelijke Ondersteuning) is de zorg door de regering in de uitverkoop gedaan. Gemeenten kopen zo goedkoop mogelijk zorg in en de kwaliteit holt achteruit. Personeel en cliënten betalen een hoge prijs. Duizenden ervaren krachten worden ontslagen, anderen moeten fors loon inleveren. En de cliënten verliezen hun vertrouwde hulp.

De avond wordt georganiseerd in De Schakel, Voorstraat 15 te Buitenpost. De zaal is open om 19.30 uur. De toegang is gratis.

Website SP Noordoost-Fryslân
Zorg geen markt - Actie website met o.m. formulieren