Gratis NU krant uitgedeelt in Damwoude

20 februari 2008

Gratis NU krant uitgedeelt in Damwoude

Op 16 februari deelde SP De Twa Dielen de eerste gratis NU-krant uit in het winkelcentrum van Damwoude. Ook in veel andere dorpen werd de krant huis-aan-huis bezorgd. Het is de eerste editie met een oplage van 1.750.000 in Nederland van de krant. SP deelt NU krant uit in Winkelcentrum Damwoude
SP deelt gratis NU-krant uit in Damwoude.
De NU-krant wordt deze maand door alle SP-afdelingen verspreid bij stations, winkelcentra, op markten en huis-aan-huis. De SP probeert met de krant mensen direct en duidelijk te informeren, ook buiten verkiezingstijd. De eerste reacties op de krant waren zeer positief.

Met een oplage van 1.750.000 is de NU-krant van de SP de grootste krant van Nederland. 'Andere partijen informeren de burger alleen in verkiezingstijd, wij doen dat het hele jaar. Dus naar het volk en uitdelen!' Met die woorden lanceerde Jan Marijnissen begin deze maand de aftrap van de eerste editie van de SP-krant 'NU - Voor Een Beter Nederland' .
SP NU-krant februari 2008De nieuwe krant telt zestien pagina's op tabloidformaat. In de eerste editie staan onder meer artikelen over de toekomst van Afghanistan, de bureaucratie in de zorg, oplossingen voor de files en een onthullend artikel over de miljarden verspilling rond ICT-projecten van de overheid. De SP gaat de krant vier keer per jaar uitbrengen. In april of mei komt de volgende editie, met mogelijk een nog grotere oplage.
Klik op onderstaande link om de eerste NU-krant van februari 2008 online te lezen of om de krant te downloaden als .pdf bestand.

De NU krant van de SP online lezen