Paul Lempens bezoekt Heerenveen

15 maart 2008

Paul Lempens bezoekt Heerenveen

Onze collega SP afdeling Heerenveen houdt maandag 17 maart a.s. een openbare bijeenkomst met als thema "De WSW: en hoe nu verder?" Te gast om over dit onderwerp te spreken is Paul Lempens, Tweede Kamerlid van de SP. Tijdens de avond kunnen WSW'ers vragen stellen en in discussie gaan.

Voorafgaand aan de bijeenkomst brengt Paul Lempens een werkbezoek aan Caparis Rijwielen en gaat hij op uitnodiging van de afdeling eten bij Eetcafé De Stal in Oudeschoot.

De openbare bijeenkomst zal worden gehouden in wijkcentrum De As in Heerenveen. De WSW, oftewel Wet Sociale Werkvoorziening, heeft betrekking op iedereen die werkzaam is in de sociale werkvoorziening. Paul Lempens legt uit hoe het zit en vertelt over de nadere consequenties van de wet voor de sector in de nabije toekomst. Voor de bezoekers van de avond is er bij de entree in De As gelegenheid tot het invullen van een vragenlijst. Paul Lempens zal tijdens het verloop van de avond hierop reageren.

De zaal in wijkcentrum De As, Weegbree 72, gaat open om 19.15 uur. De toegang is gratis. Komt allen!