Geslaagde barbecue op 22 augustus

1 september 2009

Geslaagde barbecue op 22 augustus

Op 22 augustus was er een barbecue voor de actieve leden van SP De Twa Dielen en hun eventuele introducé. Er was een aardige opkomst van mensen. Het was mooi weer en er waren 3 verschillende barbecues: 1 voor vis, 1 voor vlees en 1 voor vegetarisch. De avond werd geopend door voorzitter Reinze, die alle actieve leden bedankte voor hun inzet. De locatie, geregeld door Taeke en Wiepkje, was heel geschikt, het was bij de Fûgelpits in Moddergat.

SP barbecue Fugelpits Moddergat

De vogelopvang kon bekeken worden en daar maakten de leden veel gebruik van. Kees en Brigitte hebben gezorgd voor de inkopen van deze avond en hadden alles voortreffelijk voor elkaar.

Freek begon als eerste te bakken voor iedereen. Hij vond dit leuk om te doen en ging hier een groot deel van de avond mee door. De stemming zat er goed in bij de mensen. Het was erg gezellig en de reacties die wij als bestuur hoorden waren allemaal positief. Er zijn nog een paar discussies gevoerd door de aanwezige mensen, o.a. over dat de brug steeds openstond als automobilisten om 13.00 uur bij de brug kwamen. Een ander merkte op dat als diegene 5 minuten eerder wegging, hij niet zo lang hoefde te wachten. Ook is er uitgelegd hoe het Nieuw Amsterdams Peil tot stand kwam. De aanwezigen hebben tot laat in de avond nagezeten. Aan het eind van de avond hebben de aanwezigen nog meegeholpen met opruimen.

Wij als bestuur willen iedereen bedanken die mee heeft geholpen om deze avond tot een succes te maken.

Hieronder nog enkele foto's van de avond.

SP barbecue SP barbecue SP barbecue SP barbecue