Gezellige ALV met 'kerstborrel' op 30 december

9 januari 2010

Gezellige ALV met 'kerstborrel' op 30 december

Op 30 december heeft SP De Twa Dielen een ALV georganiseerd in combinatie met een oud/nieuwjaarborrel. Na het officiele gedeelte met bespreking van een rapport, werd de avond afgesloten met een gezellig informeel samenzijn met hapjes en drankjes. Tevens konden alvast de beste wensen voor 2010 worden toegewenst.

Voor de kerstdagen wilde het bestuur al de ALV organiseren in combinatie met een kerstborrel. Er waren behoorlijk wat mensen die zich hadden opgegeven voor deze avond. Helaas gooide het weer roet in het eten, want op de geplande avond was het zo glad, dat het niet vertrouwd was om met de auto te rijden.

Als bestuur hebben we besloten om de avond anderhalve week uit te stellen naar 30 december. De 'kerstborrel' werd dus een oud/nieuwjaarsborrel. Er was een behoorlijke opkomst.
We zijn gestart met een korte vergadering over het rapport dat op het SP congres op 30 januari 2010 a.s. besproken zal worden. De aanwezigen konden zich vinden in het rapport en hadden er niets aan toe te voegen.

Daarna ging de avond over op een informeel, gezellig samenzijn met een hapje en een drankje.
Er is veel gelachen en iedereen had het goed naar zijn zin.

Iedereen een gelukkig en sociaal 2010.