SP dag: Open Air 2010 in Arnhem

21 april 2010

SP dag: Open Air 2010 in Arnhem

Op zaterdag 15 mei a.s. is de SP dag in het Openluchtmuseum in Arnhem. Een gezellig samenzijn met andere SP leden, vrienden, jong en oud, nieuw of al lang van de partij. En je kunt natuurlijk kennismaken met onze Kamerleden. Met omlijsting van muziek, cabaret en straattheater. Ook mee naar Arnhem? Geef je dan nu op bij de afdeling SP Dongeradeel.

In deze oude nostalgische omgeving van het Nederland van vroeger, kun je naar Emile Roemer luisteren die zijn plannen met Nederland vertelt, met de Kamerverkiezingen in zicht. Ook kun je meedoen met politieke debatten. En iedereen gaat tijdens dit feest heel bijzonder op de foto – om OPEN AIR 2010 nooit meer te vergeten!

Uit de Gemeente Dantumadiel is o.m. de voormalige Melkfabriek de Freia uit Veenwouden opnieuw in Arnhem opgebouwd, en een Woudhuisje uit Damwoude te bewonderen.

De ontvangst in Arnhem is tussen 11.00 uur en 11.30 uur, eindtijd 17.00 uur.

Een toegangskaart tot het Openluchtmuseum in Arnhem kost slechts vijf euro (normaal 14,50), onder 12 jaar de helft van het geld, dus 2,50.
Maar: op = op! Dus wees er snel bij.

We gaan we proberen om gezamelijk - met alle Friese afdelingen - naar de SP dag te gaan.

Om een overzicht te hebben van de deelname kun je je opgeven bij onze organisatie secretaris:
Henry van Beek, e-mail: organisatiedongeradeel@sp.nl

Geef je snel op!

SP Open Air 2010 (meer info)