TNT postbodes gratis theaterkaartje

5 november 2010

TNT postbodes gratis theaterkaartje

Om TNT postbodes, bezorgers en sorteerders een hart onder de riem te steken kunnen zij gratis in Gouda de theatervoorstelling "Schone schijn" bijwonen. Er is plaats voor 80 medewerkers. Ook SP-fractievoorzitter Emile Roemer en SP-Kamerlid Sharon Gesthuizen zijn aanwezig bij de première.

Saskia Bergman, woordvoerder van de theatermakers ‘3 and a Crowd’ die met deze actie de postbodes in het zonnetje wil zetten: 'We zouden het ontzettend leuk vinden om nu eens niet alleen bekende mensen op de gastenlijst te hebben maar ook de postbodes van Nederland. Het stuk leent zich er helemaal voor vanwege de relatie tussen Hyacinth Bucket en haar postbode.'

Opgave voor een gratis kaartje voor TNT postbodes, bezorgers en sorteerders via www.reddepostbode.nl
Wees er snel bij, op=op.

Door de reorganisatie bij TNT, die samenhangt met de door de politiek opgelegde liberalisering van de postmarkt, vrezen duizenden werknemers bij TNT voor hun baan.

N.B. Op dinsdag 16 november staat een landelijke staking gepland, wanneer vakbonden en het TNT bestuur niet tot overeenstemming komen.

Red de postbode actiesite
Schone schijn theatersite