ALV op dinsdag 11 december Dokkum

29 november 2018

ALV op dinsdag 11 december Dokkum

Op dinsdagavond 11 december is er een algemene ledenvergadering (ALV) over SP en Europa. Op deze avond zal Fenna Feenstra, die zich kandidaat heeft gesteld voor het Europees Parlement, een inleiding geven. Vanaf 19.30 uur in de IJsherberg in Dokkum. SP leden van harte welkom!

Ook zal het concept verkiezingsprogramma, concept kandidatenlijst Europees Parlement en de concept kandidatenlijst Eerste Kamer worden besproken. Deze zijn tevens terug te vinden op spnet.nl voor SP-leden.

In het Noordoosten van Fryslân zien we een trage omschakeling naar duurzame landbouw, een multinational als de NAM/Shell die de hand boven het hoofd wordt gehouden, en werkverdringing door onbetaalde mensen in de landbouw en transport. Dit zijn geen natuurverschijnselen, maar rechtstreeks gevolg van het neoliberale beleid van Europa.

De SP wil tijd voor rechtvaardigheid. Meer zeggenschap over onze regio en hoe wij daarin willen samen leven.

Alle SP leden van onze afdeling zijn van harte uitgenodigd.

Algemene Leden Vergadering (ALV)
Dinsdag 11 december 2018
Locatie De IJsherberg, Harddraversdijk 1 te Dokkum.
Aanvang 20.00 uur.
Inloop vanaf 19.30 uur met koffie en thee.