SP regioconferentie in Leeuwarden

25 november 2018

SP regioconferentie in Leeuwarden

Foto: SP afd. Dongeradeel
Op 17 november werd de SP regioconferentie georganiseerd in Leeuwarden voor vertegenwoordigers van de SP afdelingen uit Fryslan. Hierbij werden de plannen gepresenteerd voor de komende tijd, het concept programma en concept kandidatenlijst voor de Provinciale Staten verkiezingen in maart 2019 stonden centraal.

Tijdens deze dag werden de op- en aanmerkingen op het verkiezingsprogramma uit de diverse SP afdelingen in Friesland besproken. Er was ruimte voor discussie, waarna na de stemronde de punten definitief werden vastgesteld.
Voor het verkiezingsprogramma, klik hier.

Tevens werd de kandidatenlijst gepresenteerd. Na stemming werd deze ook definitief vastgesteld door de afdelingen.

Foto: SP afd. Dongeradeel
Als lijsttrekker is Michiel Schrier uit Drachten gekozen. "Een goede keuze die mijn volledige vertrouwen heeft", aldus de huidige fractievoorzitter Fenna Feenstra. Zij heeft zich na 8 jaar provinciale politiek kandidaat gesteld voor een plek op de Europese lijst voor de SP.

Foto: SP afd. Dongeradeel
In de pauze was er gezellige muziek en een heerlijke lunch.

Meer over de regioconferentie op de website van SP Fryslan, klik hier.