Ron Meyer 6 december Leeuwarden

3 december 2018

Ron Meyer 6 december Leeuwarden

Op donderdag 6 december komt landelijk SP voorzitter Ron Meyer naar Leeuwarden om zijn boek GRIP te bespreken. Het is een openbare avond voor leden en niet-leden van de SP. Aanvang 20.00 uur in Theater De Bres (achter De Harmonie). Gratis toegang. Van harte welkom!

Ron Meyer vertelt over zijn bevinden aan de hand van actualiteiten en zijn gesprekken met 100 wetenschappers, schrijvers en denkere over de staat van Nederland. Hij sprak ondermeer met mensen als Sinan Can, David van Reybrouck, Jan Terlouw, Roxane van Iperen en bisschop De Korte. Ze lieten allen hun kritische licht schijnen op onze huidige samenleving.

Meyer: "Fascinerend hoe al die verschillende denkers het over één ding volstrekt eens zijn: ons land kan veel rechtvaardiger. Niemand kan zich nog permitteren afzijdig te blijven. Wie grip wil, zal moeten grijpen. Wie begrip wil, zal moeten begrijpen".

De avond is onderdeel van een tot nu toe drukbezochte tour door het land. Het is openbaar toegankelijk voor alle SP-leden, maar ook niet-leden zoals sympathisanten, journalisten en andere geinteresseerden. Het belooft een interessante en leerzame avond te worden.

Donderdag 6 december
Theater De Bres, Schoolstraat 4, Leeuwarden
(achter stadschouwburg De Harmonie)
Aanvang 20.00 uur, 19.30 ontvangst met koffie/thee.
Gratis toegang.

Tijdens de avond is het boek te koop (inmiddels 3e druk).
Kun je niet komen en wil je het boek graag lezen?
Het boek is hier te bestellen.