ALV op vrijdag 15 november

6 november 2019

ALV op vrijdag 15 november

Op vrijdag 15 november organiseert SP Noardeast Fryslân een Algemene Leden Avond (ALV) in de IJsherberg in Dokkum. Het is een vervolg op de ALV van ​16 september jongstleden waar toen het concept congresstuk en de nieuwe landelijke partijvoorzitter en het nieuwe bestuur aan bod kwamen. Onze opmerkingen en aanvullingen zijn toen verzameld en verstuurd naar het secretariaat van de landelijke SP.

Op 15 november zal het bijgewerkte concept congresstuk worden behandeld, en tevens onze voorkeur voor de nieuwe kandidaten voor het bestuur. Tijdens het XXIVe Congres op 14 december zal het definitieve congresstuk worden ingebracht en de nieuwe partijvoorzitter en partijbestuur bestuur worden gekozen.

Ook op de regioconferentie in oktober, gehouden in Leeuwarden, zijn er op- of aanmerkingen over het conceptconresstuk gegeven en de meest constructieve verbeteringen doorgevoerd.

Het hernieuwde document verschijnt op 8 november op SPnet.nl

Wederom willen wij jullie vragen dit document door te lezen en de voorkeur voor de nieuwe kandidaten. Dan kunnen wij het bespreken.

Wat: ALV (Algemene Leden Vergadering)
Waar: IJsherberg,
Harddraversdijk 1, 9101 XA te Dokkum
Wanneer: Vrijdag 15 november
Tijd: Inloop vanaf 19.30 uur, aanvang 20.00 uur

Alle leden van onze afdeling zijn van harte uitgenodigd!