SP nieuwsblad Tribune gratis voor leden

21 mei 2021

SP nieuwsblad Tribune gratis voor leden

Leden van de SP krijgen bij hun lidmaatschap gratis het nieuwsblad Tribune thuisgestuurd. In het mei nummer ondermeer Friese inbreng met 'Petitie tegen extra Friese gaswinning' en 'Weer spoedzorg in Dokkum'.

'Aardbevingen, bodemdaling, kapotte huizen, zieke mensen, woedend verzet: het voorbeeld in Groningen zal toch wel afschrikken als het gaat om gaswinning? Nee hoor. In Friesland zijn nu plannen om extra gast te gaan winnen uit het zogenaamde Tietjerk-gasveld...' aldus het begin van het artikel in de Tribune.

Lees het hele artikel in het mei nummer van de Tribune, gratis voor leden. Dit kan ook online als doorblader tijdschrift of als downloadbare pdf. Tribune van mei, klik hier.

Trouwens, de petitie tegen de extra Friese gaswinning kun je hier tekenen: www.sp.nl/frysgrun

Daarnaast in deze Tribune een stukje over de spoedzorg in Dokkum (op pagina 17). Na jaren van protest om niet te bezuinigen op het ziekenhuis en ziekenhuiszorg, is de spoedzorg terug voor de regio Noardeast-Fryslân!

Lid worden van de SP en de Tribune ook gratis ontvangen?
Klik hier: www.sp.nl/lidworden
Je bent al lid vanaf 5,- en het eerste kwartaal is tijdelijk gratis!
Steun de SP, voor een eerlijk en sociaal Nederland.