Familiedag 50 jaar SP

27 april 2022

Familiedag 50 jaar SP

Op zondag 19 juni opent Burgers’ Zoo de poorten voor duizenden SP-leden met hun familie. Het wordt een bijzondere en feestelijke dag, helemaal in het teken van ons 50-jarig bestaan. De familiedag was uitverkocht, maar door het vervallen van de coronamaatregelen mag er meer en zijn er extra kaarten beschikbaar gekomen voor onze leden. Wees er bij, geef je op!

Gedurende de SP Familiedag is de hele dierentuin vrij te bezoeken. Ook kun je ondertussen speeddaten met SP-Kamerleden, zijn er volop activiteiten voor de kinderen, is er muziek van onder andere Van Dik Hout én is er een unieke terugblik op vijftig jaar SP in Nederland. Kortom: een leuke dag en voor ieder wat wils.

Zoals al gezegd mogen we door het vervallen van de coronamaatregelen een groter aantal leden verwelkomen op de familiedag. Het was uitverkocht met 2000 verkochte kaarten, maar nu zijn er extra kaarten beschikbaar. Je kunt dus alsnog kaarten bestellen voor de dag!

Klik hier om te bestellen.

Misschien tot ziens op 19 juni bij de SP 50 jaar familiedag!

Update: inmiddels zijn er al 3000 kaarten besteld.
Wees er dus snel bij, op = op!